zaterdag 23 mei 2015

Presentatie bij de Havenclub Amsterdam


Hoi allemaal,

Ik heb super goed nieuws!

Ik heb gisteravond een presentatie gehouden bij de Havenclub Amsterdam. Ik was best nerveus van te voren, gelukkig ging het heel goed. Ik vind het echt super tof dat ik hier mijn presentatie mocht houden, mee kon eten en ook nog eens gebracht werd! Ik heb onwijs veel geld opgehaald, 1500 euro! Ik kreeg 250 euro van de havenclub zelf en het overige deel van leden. Een deel heb ik al contant en de rest krijg ik nog. Als dat allemaal binnen is zit ik alweer op 6200 euro! 

Als tegenprestatie ga ik als ik terug ben van School at Sea weer een presentatie houden bij de havenclub over mijn reis en ervaringen!

De Havenclub heeft ook een stukje geschreven over mijn presentatie en project: http://www.havenclub.nl/index.php/nieuws/2-nieuws/111-havenclub-21-mei-2015-restaurant-ijmond


Geen opmerkingen:

Een reactie posten